Analyse & optimalisatie

Hoe zorg je dat een bezoeker overgaat tot actie? Wat maakt een design aantrekkelijk voor de doelgroep? Analyse en optimalisatie zijn onmisbaar om de feiten te kennen en zo prestaties meetbaar te verhogen.

VERSCHIL TUSSEN WINST EN VERLIES

Vaak denken we wel te weten wat de klant wil. Maar is dat ook zo? Value Proposition Design is een belangrijke tool om te ontdekken waar de eindgebruiker echt behoefte aan heeft. Het veranderen van een kleur of het aanpassen van een enkel woord kan tientallen procenten omzet schelen. Value Proposition Design is geen modewoord, het bepaalt het verschil tussen winst en verlies.

CONSTANTE ONLINE GROEI

Tijdens de intake formuleren we je doelstelling. Daarna testen we hoe we de doelstelling het beste kunnen realiseren. Onze analyses vatten we samen in handzame en heldere rapporten. Hieruit volgen aanpassingen die leiden tot duurzame, veilige en constante online groei.

LEES MEER OVER

ONLINE STRATEGIE
cta white